LIVE I SsmKOSK, Brgs, Staš Vrenko

◾ SsmKOSK
Do kraja radikalizirana kombinacija cut-up brane poezije, breakcora, osiromašenega turbofolka in ostalih zvočnih najdenčkov se znotraj projekta SsmKOSK vpisuje v bogato zgodovino avantgardnih poskusov, ki jih oblikuje šele mesto nastanka, v svojem živem izrazu pa Blaž Božič spretno manevrira med obema koncema frekvenčnega spektra in v nasprotju z intuitivno mislijo povabi poslušalca na raztreščen ples. Zakaj pa ne? ” Radio Študent 89,3 MHz – Klubski maraton 2017
SsmKOSJ je aprila 2018 izdal nov album Ptičji mozak za založbo Zvočni prepihi. Na album je zabeležil zvok obdobja jeseni 2017 do pomladi 2018. Z radikalnim glitchanjem, nelogičnimi rezi, vključitvijo govorjene besede in nasilnim mashanjem skuša sprevračati breakcorovsko osnovo in dokumentirati obdobje, v katerem so komadi nastajali.

◾Brgs
Jaka Berger je eden najdejavnejših, najbolj ustvarjalnih in raznolikih bobnarjev, tolkalcev, skladateljev in improvizatorjev na slovenski sceni v zadnjih desetih letih. 2006 je posnel prvenec za italijansko založbo Splasch Records. Od 2014 do danes pripravlja glasbo za prepariran komplet bobnov, s katerim redno izdaja solistična dela, ki so redno objavljana v mednarodnih publikacijah za improvizirano glasbo. Razvija eksperimentalni projekt Partija z Matejem Stupico ter koncertira s skupinami Darla Smoking in Ludovik material. V letu 2015 je izdal ploščo kompozicije Treatise skladatelja Corneliusa Cardewa. V letu 2016 je izvedel avtorsko kompozicijo za desetčlanski orkester Tentet slišnega življenskega toka. 2017 je zaključil japonsko turnejo z VOB triom, s katerim je izdal drugo ploščo pri japonski založbi OOOSound, izdal ploščo s pianistko Marino Džukljev ter nastopal s Szilard Mezeiem in Samom Šalamonom.
Na svoji novi plošči Free DBeat se posveča osvobajanju ritma s pomočjo D.I.Y. modularnega sintetizatorja Veznik avtorja Staša Vrenka, ter ignorira metronom ob ostrem zvočnem rezu sint-pank-hopa.

◾Staš Vrenko
Staš Vrenko pri nastopih uporablja DIY modularni sintetizator, circuit bent klaviature in kasetne predvajalnike. Zvočna podoba, ki nastaja tekom improviziranega koncerta, temelji na prehajanju med uporabami sintetizatorja kot generatorja zvoka in orodja za manipulacijo zunanjih zvočnih signalov v realnem času (zvokov radia, kontaktnega mikrofona, itd.) in playbackom terenskih posnetkov ter raznih zvočnih skic s kasetnega traku.